Friday, May 4, 2007

وحتى يحين اللقاء

وحتى يجين اللقاء
شعر الفؤاد حبيبتي بعذابك ××× ورأى الفؤاد حبيبتي عبراتك
اقسمت اني احبك لا تسألي ××× فنبض قلبي يقول اني احبك
أتسأليني دموع عينك أ ُذرفت؟؟ ××× فدتك دموعي يا سريرة عشقتك
أعلم اني يا سريرة جراحك ××× وأعلم ان الجرح يدمي قلبك
واريدك يا سريرة سعيدة ××× وأعلمتك أن قصدي هناؤك
فكيف لقلبي أن يكون حبيبتي ××× سهماً يصيبك كي يزيد عذابك
سحقاً لقلبي ودمعي ان ارادو ××× ان يزيدو يا سريرة همومك
ما كان قلبي يا سريرة مخيّر ××× فإما يعذب او يزاد عذابك
فاختار ان يحيا سريرة معذباً ××× يا مرحباً بعذابي حين يفرحك
فالبعد عنك حبيبتي كان محتملاً ××× يهوّنه عليّ حديثك وخطابك
والآن ماذا ياسريرة يعينني ××× في البعد عنك وانتهاء كلامك
فاعدك اني يا سريرة سأحتمل ××× همي ودمعي في سبيل لقاؤك
فهلاّ وعدتني يا سريرة بأنك ××× ستوريني يوماً في الحقيقة عينك
فاقسم لك بالله انت حبيبتي ××× واقسم بالله اني احبك واحبك

4 comments:

WhItE HeArT said...

محمود بص ياحبيبي انته عارف القصيده دي انا لما سمعتها حصل لي ايه واحساسك واصل لي انا ومليش دعوه بحد انا متأكد انه واصل لي اكتر واحد وبجد قصيده اكتر من رائعه

تسلم افكارك

كائن نورانى said...

جميلة اوى القصيدة يا محمود

احساسك ما شاء الله عالى

اخبار امتحاناتك ايه ؟

طمنى

بدات نظرى ولا؟

ربنا يكرمك ويفرحنا بيكم انتو التلاتة يارب

سلم على نها

سلاموتو

MeDo said...

أزيك يا حوده باشا ايه الحلاوة دى ايه البلوجاية الجامده دى

طبعا مش عارفنى انا محمد قريب شريف

المهم انت عامل ايه واحشنى جدااا

وانا شوفتك بالصدفه اتبسط جدااا وقلت لازم اعملك كومنت

بس بصراحه تستاهل يتعملك اكتر من كومنت لان بجد كلام وشعر حاجه جامده قووووى

وان شاء الله هبقى أزورك تانى وهتابع الجديد بتاعك

واتمنى انك تزور البلوجاية بتاعتى

BoTaNesToKeeSoo said...

سلاموووو عليكوووو

ازيك يا محمود؟

اخبار الامتحانات ايه؟؟

ونهى؟؟

ربنا معاك