Monday, April 16, 2007

حوار بين حبيبين

حوار بين حبيب وحبيبته
: قال الحبيب :
بظلمها وبتودني .... بجرحها وبتحبني
انا عارف اني مش ليها .... انا مستاهلش عنيها
انا يوم ما شفت دموعها ..... جيت ضحكت عليها
قوللها تنساني ...... ده واحد اناني
واحد متعرفهوش ..... واحد زي الوحوش
خدعك سنين كتيرة ...... وانت قاعدة في حيرة
بكرة تنسي الجراح ...... بكرة تنسيني
ردت قائلة :
لو جه يوم حنيت ....
وجتني لقتني انتهيت ....
اعرف انك بعتني واشتريت ....
وافتكر اني جيت في يوم بكيت ....
بصيت عليا وسبتني ومشيت .....
لا الندم يرجعلي الي فات .....
ولا الدموع تعوضني الحنان .....

3 comments:

WhItE HeArT said...

رأيي معروف يااابني من زمان
لكن والله انا شايف انك ممكن تطور منها اكتر من كده بكتييييييييييييير

عموما ربنا معاك وادعيلي علشان انا رايح امتحان وربنا يستر بجد

سلام

BoTaNesToKeeSoo said...

اصلن هى اللى غلطانه لانها ما ظبطتش مداراتها صح

بس كويس ان هو معترف بندالته

جميله جدا بس حسساها قصيره اوى

على فكره انا كتبت بوست جديد على قضية ان لى ديمن الكل بيحس انه مظلوم ومجروح بسبب تعاملات الناس
مستنبه ردك ووجهة نظرك فى الموضوع ده

kingmody said...

مه انت الي فكرتني بيها يا محمد
بالنسبة لاني ممكن اطور فيها هو ممكن
بس المشكلة اني الحاجات الي بعملها من زمان مش بحب اجي بعديها واعدلها بحب اشوف انا كنت وصلت لايه في الوقت ده

ربنا معاك وان شاء الله هتحل كل حاجة :)


مش بس هيا مظبطتش مدارتها صح في اسباب كتير غير كده ممكن تكون ظبطت مداراتها بس حصلت ظروف غير ارادية

هروح اشوفو وهرد ان شاء الله
وياريت كل الي يكتب تنوين ميكتبوش نوووووووووووون